Вчителям - логопедам:
- проаналізувати списки дітей та зарахувати 91 випускника логопедичних груп ДНЗ на шкільні логопедичні заняття ( серпень – вересень);
- проаналізувати весь контингент дітей перших класів, зарахованих на логопедичні заняття, та вияснити з яких ДНЗ прийшли ці діти.;
- виявити кількість дітей, які мають мовленнєві вади з неорганізованого дитинства;
- підвищити рівень методичної, професійної та соціальної компетентності вчителя – логопеда, що сприятиме забезпеченню успішної соціалізації, збереженню й укріпленню здоров’я, захисту прав дитини з особливими потребами;
- провести поточне обстеження усного та писемного мовлення учнів шкіл (вересень, січень, травень 2017 - 2018 рік) ;
- укомплектувати групи та підгрупи для логопедичних занять (вересень 2017 року) та завізувати списки в адміністрації шкіл;
- проводити спільну роботу з батьками, вчителями, психологом, адміністрацією школи, щодо корекції мовленнєвих недоліків у дітей (протягом року);
- пропагувати логопедичні заняття (протягом року) через засоби масової інформації (телебачення, радіо ) – Яхній О. В., Маслова Т. В., Ємець Н. В..;
- продовжити працювати над методичною темою «Диференціальна діагностика ЗНМ. Диференціальна діагностика стертої дизартрії та функціональних розладів звуковимови» (протягом року) на практичному рівні;
- організувати спільно за домовленістю з адміністрацією закладів освіти включення логопедичних занять в режим шкільних для дітей, з важкою мовленнєвою патологією.
Методична рада на чолі з вчителем-логопедом Мельник О. В.
Додати новий коментар