Настановчі рекомендації вчителям-логопедам логопедичних пунктів при управлінні освіти Херсонської міської ради на 2017-2018 н.р.

 Вчителям - логопедам:

-         проаналізувати списки дітей та зарахувати 91 випускника логопедичних груп ДНЗ на шкільні логопедичні заняття ( серпень – вересень);

-         проаналізувати весь контингент дітей перших класів, зарахованих на логопедичні заняття, та вияснити з яких ДНЗ прийшли ці діти.;

-         виявити кількість дітей, які мають мовленнєві вади з неорганізованого дитинства;

-         підвищити рівень методичної, професійної та соціальної компетентності вчителя – логопеда, що сприятиме забезпеченню успішної соціалізації, збереженню й укріпленню здоров’я, захисту прав дитини з особливими потребами;

-         провести поточне обстеження усного та писемного мовлення учнів шкіл (вересень, січень, травень 2017 - 2018 рік) ;

-         укомплектувати групи та підгрупи для логопедичних занять (вересень 2017 року) та завізувати списки в адміністрації шкіл;

-          проводити спільну роботу з батьками, вчителями, психологом, адміністрацією школи, щодо корекції мовленнєвих недоліків у дітей (протягом року);

-          пропагувати логопедичні заняття (протягом року) через засоби масової інформації (телебачення, радіо ) – Яхній О. В., Маслова Т. В., Ємець Н. В..;

-         продовжити працювати над методичною темою «Диференціальна діагностика ЗНМ. Диференціальна діагностика стертої дизартрії та функціональних розладів звуковимови» (протягом року) на практичному рівні;

-         організувати спільно за домовленістю з  адміністрацією закладів освіти  включення логопедичних  занять в режим шкільних для дітей, з важкою мовленнєвою патологією.

 

Методична рада на чолі з вчителем-логопедом Мельник О. В.

Додати новий коментар

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.