Методична скарбничка

Показати усі
Методична скарбничка
Презентації
Файли з корекції лексико-граматичної будови мовлення
Ігрова картотека
Файли з корекції порушень читання та розвитку мовлення

Гра "Квітковий тетрис"

Правила гри. 
Гра складається з ігрового поля  (кошик) та  сторінок з блоками зображень квітів. Сторінки слід роздрукувати та заламінувати. Блоки з малюнками розрізати по контуру. Кожен блок складається з 4-х квадратів. 
Хід гри.  
Перед дитиною ігрове поле та блоки із зображенням квітів на визначений звук, наприклад С. Дитина має вкласти різнокольорові блоки із зображенням квітів у кошик якомога щільніше, аби не було просвітлень. Водночас, вона називає квіти, автоматизуючи вимову звуків.  
Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Гра "Скоромовки у головоломках"

 

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Гра «Фруктово-ягідний тетрис»

Автор гри: Сизова Н. В.
Гра складається з ігрового поля – склянка та чотирьох сторінок з блоками зображень фруктів і ягід. Сторінки слід роздрукувати та заламінувати. Блоки з малюнками розрізати по контуру. Кожен блок складається з 4-х квадратів. 
Хід гри.  
Перед дитиною ігрове поле та блоки із зображенням фруктів і ягід на визначений звук, наприклад С. Дитина має вкласти різнокольорові блоки із зображенням фруктів –ягід у склянку якомога щільніше, аби не було просвітлень. Водночас, вона називає фрукти, ягоди, автоматизуючи вимову звуків. 
Словник: звук С – суниця, апельсин, ананас, слива; 
                  звук Ш – черешня, груша, вишня, морошка; 
                  звук Л – лимон, лайм, полуниця, яблуко; 
                  звук Р – смородина, аґрус, чорниці, персик.   
Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Поради та рекомендації батькам майбутніх першокласників

Презентацію підготувала вчитель-логопед Біла Г. С.

Прикріплені файли:
Презентації

Дидактична гра "Що у шафі?" Автоматизація звука Ш

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Дидактична гра "Вовк-художник". Автоматизація звука С

Мета: автоматизація звука С у словах, словосполученнях, реченні; узгодження слів у роді та числі.
Автор учитель-логопед Яхній О. В.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Дидактична гра "Вовк-художник". Автоматизація звука Ж

Мета: автоматизація звука Ж у словах, словосполученнях, реченні; узгодження слів у роді та числі.

Автор учитель-логопед Яхній О. В.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Подолання міжзубного та губно-зубного сигматизма

Підготувала вчитель-логопед Бушкова Ольга Валентинівна

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

"Подорож у країну Логополіс". Ознайомлення з особливостями голосних і приголосних звуків

Презентацію підготувала вчитель – логопед Біла Ганна Сергіївна

Методична скарбничка

Автоматизація звука Р в ізольованій вимові, складах, словах, чистомовках, реченнях, віршах.

Практичний матеріал для вчителів-логопедів, батьків.

Підготувала вчитель-логопед Роман І. С.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Автоматизація звука Л в ізольованій вимові, складах, словах, чистомовках, реченнях, віршах.

Практичний матеріал для вчителів-логопедів, батьків

Підготувала вчитель-логопед Роман І. С.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Автоматизація звука Ш в ізольованій вимові, складах, словах, чистомовках, реченнях, віршах.

Практичний матеріал для вчителів-логопедів, батьків.

Підготувала вчитель-логопед Роман І. С.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Автоматизація звука Ж в ізольованій вимові, складах, словах, чистомовках, реченнях, віршах.

Практичний матеріал для вчителів-логопедів, батьків.

Підготувала вчитель-логопед Роман І. С.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Автоматизація звука З в ізольованій вимові, складах, словах, чистомовках, реченнях, віршах.

Практичний матеріал для вчителів-логопедів, батьків.

Підготувала вчитель-логопед Роман І. С.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Автоматизація правильної артикуляції звуків [р], [р’] у віршах

Автор презентації: Ємець  Наталія  Василівна, вчитель-логопед логопедичного  пункту  при  ЗНЗ №52

Прикріплені файли:
Презентації

Автоматизація правильної артикуляції звуків [л], [л’] у віршах

Автор презентації: Ємець  Наталія  Василівна, вчитель-логопед логопедичного  пункту  при  ЗНЗ №52

Прикріплені файли:
Презентації

СТАТТЯ "СУЧАСНІ ПІДХОДИ ПОДОЛАННЯ ДИСЛЕКСІЇ В УМОВАХ ШКІЛЬНОГО ЛОГОПУНКТУ"

Підготували вчителі-логопеди Сизова Н. В. і Кустова О. В.

У статті розглянуто проблему виникнення дислексії, її причини; проаналізовано контингент дітей, у яких з’являється таке порушення; надано практичні вправи та прийоми для усунення порушень читання у молодших школярів в умовах шкільного логопункту.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Логопедична гра «Подарунки для гномів»

Підготувала вчитель-логопед Кисіль І. А.

закріпити знання про звуки К,Г,Х ; навчити дітей визначати відповідні звуки на слух ; формувати правильну звуковимову звуків ; визначати позицію звука в слові; розвивати уяву , слухову увагу , фонематичне прийняття

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Поради батькам "Розучування українських народних прислів’їв та приказок"

Підготувала вчитель-логопед Азовська Н. В.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Серія презентацій "У світі голосних"

Підготувала вчитель-логопед Попович О. О.

Презентації

Нетрадиційні форми проведення артикуляційної гімнастики

Підготовила вчитель-логопед логопедичного пункту при гімназії №1

Гращенкова Анастасія Сергіївна

Методична скарбничка Презентації

Здоров’язберігаючі технології на логопедичних заняттях

Автор: Ємець Наталія Василівна
вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗНЗ №52
Методична скарбничка Презентації

Науково – теоретичні засади формування комунікативно-мовленнєвої готовності дітей до шкільного навчання.

Підготувала вчитель-логопед Куліш А. С.

Прикріплені файли:
Презентації

Вірші у мнемотаблицях

Підготувала вчитель-логопед Вербицька О. В.

   

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Гра "Яке слово сховалось"

Підготувала Вчитель-логопед Вербицька О. В.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

МОВНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВИМОВИ ЗВУКІВ [Р], [Р’] В ІЗОЛЬОВАНІЙ ВИМОВІ, СКЛАДАХ, СЛОВАХ, СЛОВОСПОЛУЧЕННЯХ, РЕЧЕННЯХ, СКОРОМОВКАХ, ЗВ’ЯЗНОМУ МОВЛЕННІ.

Розробила вчитель-логопед Ємець Н. В.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Серія лепбуків "Автоматизація та диференціація звуків в ізольваній вимові, складах, словах за допомогою карток-символів

Розробила вчитель-логопед Роман І. С.

Методична скарбничка

Корекція читання та письма у молодших школярів (ігри та вправи на логопедичних заняттях).

Підготувала вчитель-логопед Хавбоша Л. В.

 

Прикріплені файли:
Файли з корекції порушень читання та розвитку мовлення

Мовленнєві центри: К.Верніке і П.Брока.

Презентацію підготувала вчитель-логопед Куліш А. С. 

Презентації

Домашній зошит по автоматизації звука Р

Розробила вчитель-логопед Бережна Валентина Василівна

   

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Домашній зошит по автоматизації звука Л

Розробила вчитель-логопед Бережна Валентина Василівна

   

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Домашній зошит по автоматизації шиплячих звуків

Розробила вчитель-логопед Бережна Валентина Василівна

   

Методична скарбничка

Роздатковий матеріал для всіх етапів навчання правильної вимови звуків, їх диференціації, введення в повсякденне мовлення.

Практичний матеріал для батьків та вчителів-логопедів

підготувала вчитель-логопед Мельник Олена Вікторівна

Методична скарбничка

Автоматизація звука С в ізольованій вимові, складах, словах, чистомовках, реченнях, віршах.,

Практичний матеріал для вчителів-логопедів, батьків.


Підготувала вчитель-логопед Роман Ірина Сергіївна

Методична скарбничка

Картотека домашних заданий для автоматизации звука [Л]

Материал для родителей по автоматизации звука Л.

подготовила учитель-логопед Мигуля Елена Александровна

Методична скарбничка

Автоматизация звуков в словах различной слоговой структуры

Матераил для родителей по автоматизации определенных звуков.

Подготовила учитель-логопед Мигуля Елена Александровна

Методична скарбничка

Профілактика і подолання оптичної дисграфії та дислексії в учнів початкової школи

Презентацію підготувала:

вчитель-логопед

логопедичного пункту при ЗОШ І-ІІІ ступенів №47

Азовська Наталія Володимирівна

  

Презентації

ЛОГОПЕДИЧЕСКОЕ КОРРЕКЦИОННО-РОЗВИВАЮЩЕЕ ЗАНЯТИЕ-ПРЕЗЕНТАЦИЯ с нейроподходом

Тема: Автоматизация звука “Л” в словах, предложениях, чистоговорках и связной речи.

Грамматическая тема: Согласование прилагательных  с существительными.

Распространение предложения прилагательными

Лексическая тема: “Исследователи океана”.       

Автор идеи и презентации учитель – логопед логопункта

при Херсонской специализиров.школы I –III ступени №30

Мигуля Елена Александровна

   

Прикріплені файли:
Презентації

Конспект заняття з розвитку фонематичного сприйняття для дітей з НВЗНМ старшого дошкільного віку

   

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Мнемотаблиці правильної артикуляції звуків

Підготувала вчитель-логопед Роман І.С. 

Ігрова картотека

Презентація - заняття "Пригоди з гномами"

Тема: "Звук [г]. Букви Г, г
Граматична тема: "Узгодження слів"
Лексична тема: "Птахи"
Підготувала вчитель-логопед Костиря А. В.

   

      

Прикріплені файли:
Презентації

"Доріжки" на автоматизацію звуків

Підготувала вчитель-логопед Костиря А. В.

    

   

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Гра "Збери пазл"

Підготувала вчитель-логопед Вербицька О. В.

    

    

Ігрова картотека

Дидактичний матеріал для автоматизації та диференціації свистячих і шиплячих звуків в скоромовках з використанням мнемоністичних засобів

  

Підготувала вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗНЗ №52 Ємець Н. В.

Методична скарбничка Файли з корекції порушень читання та розвитку мовлення

Інтерактивна технологія ,,Вузлики’’ Вправа ,,Знайди слово’’

  

Підготувала вчитель-логопед Ємець Н. В.

Прикріплені файли:
Файли з корекції порушень читання та розвитку мовлення

Дидактична гра "Склади квітку"

  

Мета: закріплення та диференціація звуків [з]-[ж] у словах, визначити місце приголосних звуків у словах

Підготувала вчитель-логопед логопункту при ЗНЗ №44 Вербицька О. В.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Дидактична гра "Їжачок Жора"

   

Мета: розвиток фонематичного сприйняття, автоматизація звуку [Ж] в словах, поділ слів на склади.

Автор гри вчитель-логопед логопункту при ЗНЗ №44 Вербицька О. В.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Демонстраційний матеріал для автоматизації звука "Р"

 

Підготувала вчитель-логопед Вербицька О. В.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Комплексна логопедична програма подолання мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку в умовах реалізації адаптованої основної загальноосвітньої програми початкової школи та затвердженого стандарту початкової освіти Нової української школи

Провідною  метою  кожної  освітньої  реформи,  в  тому  числі  нинішньої, є підвищення якості освіти.

 Найвпливовіші чинники з них:

•  повне і своєчасне охоплення навчанням усіх дітей молодшого шкільного віку;

•  різнобічне використання досягнень дошкільного періоду;

•  осучаснення та оздоровлення освітнього середовища;

•  впровадження методик особистісно і компетентнісно зорієнтованого  навчання,

 виховання  і  розвитку  молодших учнів;

•  технологічність методик навчання;

•  моніторинговий супровід освітнього процесу;

•  адекватна підготовка педагогічних кадрів тощо.

Підготувала та розкрила вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗНЗ №41 Херсонської міської ради Мельник О. В.

Методична скарбничка

Буклети

1. Новий Стандарт початкової освіти

2. Комплексна логопедична програма подолання мовленнєвих порушень  у дітей молодшого шкільного віку в умовах реалізації адаптованої основної загальноосвітньої програми початкової школи та затвердженого стандарту  початкової освіти Нової української школи.

Підготувала вчитель-логопед логопункту при ЗНЗ №41 Мельник О. В.

Методична скарбничка

Двадцять один тиждень лексичних тем Модельної навчальної програми та очікуваних результатів

Опрацювала вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗНЗ №41  Мельник Олена Вікторівна

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Розвиток мілкої моторики

Актуальність роботи по розвитку мілкої моторики у дітей обумовлена різким збільшення дітей з відхиленнями в психомоторному та мовному розвитку. Вченими встановлено, що рівень розвитку мовлення перебуває у прямій залежності від ступеня сформованості рухів пальців рук.

Тому важливо створити умови для накопичення дітьми рухового і практичного досвіду. Одним з головних засобів розвитку моторики рук служать ігри з предметами. Таку роботу психологи називають орієнтовно-дослідницькою діяльністю, так як в ході її діти отримують самий різний чуттєвий досвід, можливість вивчити властивості і якості предметів, а практичне пізнання функцій, призначення предметів дає можливість розвинути практичне мислення.

Підготувала вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗНЗ № 41 Херсонської міської ради Мельник О. В.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка Презентації

ЛОГОПЕДИЧНЕ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ, з використанням нейропсихологічних прийомів та коментованого письма.

Тема:           Сенсорні ознаки голосних та приголосних  звуків.   
                    Диференціація голосних О-У.
                    Автоматизація правильної вимови звука [л]
                    у складах, словах, чистомовках, реченнях.
Граматична: Утворення прикметників від іменників.
                      Узгодження слів в реченні.

Лексична:    «Дерева восени».

Автор ідеї та презентації  вчитель-логопед логопункту при ЗНЗ №32 Херсонської міської ради  Маслова Тетяна  Володимирівна

Прикріплені файли:
Презентації

Стаття: «Розвиток зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня.»

Підготувала вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗНЗ № 48 Херсонської міської ради 
Бушкова О. В.

Методична скарбничка

ЛОГОПЕДИЧНЕ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ, з елементами музикотерапії та мовнорухової ритміки.

ТЕМА:

 Закріплення понят ь „буква”, „звук”, „голосний”, „приголосний” звуки.

Понят т я „слово”, „словосполучення”, „речення”.

Авт омат изація правильної вимови звука [л] в ізольованій вимові,  складах, словах, словосполученнях, реченнях.

ГРАМАТИЧНІ ТЕМИ: 

Ут ворення прикмет ників від іменників.

Узгодження іменників, прикмет ників з числівниками у родах.

Поширення речення словами-ознаками.

ЛЕКСИЧНА ТЕМА:

„Морська подорож”

Автор ідеї та презентації  вчитель-логопед логопункту при ЗНЗ № 14 Херсонської міської ради Яхній Оксана Володимирівна

Методична скарбничка Презентації

Використання дидактичних ігор для розвитку фонематичного слуху на логопедичних заняттях

З досвіду роботи вчителів-логопедів Ємець Наталії Василівни та Роман Ірини Сергіївни

Презентації Ігрова картотека

Методы и приемы обучения в работе учителя-логопеда в условиях инклюзивного образования.

Подготовила учитель-логопед логопедического пункта при ООШ №4 Хавбоша Л. В.

Методична скарбничка

Как особому ребёнку войти в мир социальных отношений

На основе практического опыта зарубежных психологов было сформулировано концептуальное положение о социализации категории детей с ОВЗ, суть которого отражено в формуле:  

«От крыт ое Педагогическое Прост ранст во».

 

                 Участниками ОПП являются сами дети, их родители или родственники, волонтёры из числа студентов – социальных педагогов и педагоги-организаторы или специалисты консультанты. Роль последних заключается в том, чтобы создать безопасное пространство для игр и занятий детей. Роль остальных участников состоит в том, чтобы они присутствовали на занятиях и были открыты для общения и творческой деятельности.

 

 

Методична скарбничка Презентації

Роль сказки в социальной адаптации детей с нарушениями речи

Подготовила:

Белая Анна Сергеевна учитель-логопед логопедического пункта при ООШ № 46

 

Методична скарбничка Презентації

Применение Су – Джок терапии в коррекционно – развивающей работе учителя – логопеда в условиях логопедического пункта управления образования Херсонского городского совета

Презентацию подготовила:

Белая Анна Сергеевна, учитель–логопед при ООШ №46

 

Прикріплені файли:
Методична скарбничка Презентації

Буклет "Применение Су – Джок терапии в коррекционно – развивающей работе учителя – логопеда в условиях логопедического пункта".

Подгот овила:

Белая Анна Сергеевна, учитель – логопед при  ООШ № 46

 

Прикріплені файли:
Методична скарбничка

Дидактична гра «Буква-складалочка»

Мета: визначити місце голосних звуків у словах, узагальнити слова в одну групу, скласти букву, активізувати словниковий запас з тем «Фрукти», «Овочі», «Птахи», «Шкільні приладдя», «Іграшки», «Тварини», «Ягоди».

Автор - вчитель-логопед Роман І. С.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Гра як основний засіб підвищення ефективності корекційно-відновлювальної роботи вчителя-логопеда.

Презентація представляє методичні наробки та надбання вчителя-логопеда логопункту при ЗНЗ №14 Яхній О. В.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка Презентації

Використання нейропсихологічних прийомів у практиці вчителя-логопеда.

Презентацію підготувала вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗНЗ №32 Маслова Т. В.

Методична скарбничка Презентації

Практичне застосування Комп’ютерних технологій у логопедичній практиці.

Презентацію підготувала вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗНЗ № 14 Яхній О. В.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка Презентації

Кинетический песок как иновационный метод в коррекционной работе в условиях школьного логопедического пункта

Презентація створена для практичної роботи над формуванням графомоторних навичок у дітей на логопедичних заняттях в умовах шкільного логопункту.

Автор презентації: вчитель-логопед логопункту  при ЗНЗ №46 Біла Г. С.

Презентації Ігрова картотека

Інтерактивні методи в корекційній роботі вчителя-логопеда

Презентацію підготувала вчитель-логопед логопункту при ЗНЗ № 31 Шеховцова О. В.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка Презентації

"Мовленнєва готовність дитини до шкільного навчання"

Презентацію підготувала вчитель-логопед при ЗНЗ №32 Маслова Т. В.

Методична скарбничка Презентації

25 идей для игр кинетическим песком

Мини книжка о различных вариантах игр с кинетическим песком.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Буклет "Применение кинетического песка в коррекционно-развивающей работе учителя-логопеда"

 Буклет включает в себя Примеры упражнений, активно применяющихся на логопедических занятиях с использованием мини-песочницы.Подготовила учитель-логопед Белая А. С. 

Методична скарбничка

Презентация "Кинетический песок – это инновационный материал для коррекционной работы"

Презентация включает в себя Игры и упражнения, используемые при работе с Kinetic SandПодготовила учитель-логопед Шеховцова О. В.

Прикріплені файли:
Презентації

Логопедическая игра "Звездочет"

Цель: закрепить правильное произношение звука [р] в словах со стечением согласных -кр, -гр. Развивать логическое мышление, внимание, память. Воспитывать интерес к занятию. 

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Логопедическая игра "Кот на рыбалке"

Цель: автоматизация звука [р] в конце слова, звука [р´] в середине слова. Развивать логическое мышление, внимание, память. Воспитывать настойчивость в работе.Автор игры - учитель-логопед Чернова Е. В.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Логопедическая игра "Волшебные карандаши"

Цель: закрепить правильное произношения звука [р] в словах. Закрепить навык чтения. Увеличить словарный запас словами со звуком [р]. Развивать логическое мышление, слуховое и зрительное внимание, память. Воспитывать взаимопомощь при выполнении заданий. 

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Логопедична гра “Снігова Королева”

Мета: закріплення та диференціація звуків С-Ш  за казкою  “Снігова Королева”Презентацію створила вчитель-логопед Сизова Н. В.

Прикріплені файли:
Презентації Ігрова картотека

Логопедическая игра "Веселая дискотека"

Цель: закрепление и диффиренциация звуков [л], [р].Презентацию создала учитель-логопед Сизова Н. В.Идея создания и фон взяты с сайта МЕРСИБО. 

Прикріплені файли:
Презентації Ігрова картотека

Активні методи навчання (АМН) в логопедичній практиці

Активні методи навчання  - це система методів, форм активації навчально-пізнавальної діяльності учнів, які стимулюють їх до  активної розумової та практичної діяльності в процесі оволодіння навчальним матеріалом.Презентацію підготувала вчитель-логопед Яхній О. В.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка Презентації

Развитие временных и оптико-пространственных представлений у младших школьников во время логопедических занятий

Подготовили презентацию учителя-логопеды Бабанина И. А и Калкатина Т. И.

Методична скарбничка Презентації

Дидактичний матеріал для "фонетичної зарядки"

Матеріал включає в себе фото-картинку ( друк у форматі А3) та вірш для звуконаслідувальних вправ( за Г. Е. Різник "Звуконаслідувальні та голосові вправи"). Підготувала вчитель-логопед Яхній О. В.

Методична скарбничка Ігрова картотека

Настільна гра « Гостинці для їжачка»

Використання нетрадиційних методів навчання в логопедичній роботі з дітьми Ігротерапія та кольоротерапія в корекційній роботі з дітьмиПідготувала : вчитель – логопед логопедичного пункту при                        ЗОШ І-ІІІ ступенів № 47 м. Херсона  -                           Азовська Наталія Володимирівна 

Методична скарбничка Ігрова картотека

Рекомендовані мовленнєві картки ( українська мова)

Підготували вчителя-логопеди Ємець Н. В. та Роман І. С.
Затверджено методичною радою вчителів-логопедів.

Методична скарбничка

Рекомендовані мовленнєві картки ( російська мова)

Підготували вчителя-логопеди Ємець Н. В. та Роман І. С.

Затверджено методичною радою вителів-логопедів.

Методична скарбничка

Головні зміни у шкільній освіті з 2016 навчального року

Міністерство освіти  і науки створило проект, спрямований на розвантаження та осучаснення чинних навчальних програм.

Підготувла вчитель-логопед Маслова Т. В.

Методична скарбничка Презентації

Семінар-практикум для батьків "Процес формування писемного мовлення"

Мета:

1.Надавати допомогу батькам у своєчасній діагностиці та  

 попередженні дисграфії у дітей, надавати необхідні рекомендації.

2. Визначати проблеми, що виникають під час письма у молодших школярів.

3. Роз'яснювати причини можливих порушень писемного мовлення.

Презентацію підготувала  Маслова Т. В., вчитель-логопед при ЗНЗ № 32

Презентація складається з двох частин.

Методична скарбничка Презентації

Логопедический урок для 2-3-х классов с НВОНР на материале лексической темы "Цирк"

Основу содержания деятельности составляют такие основные этапы урока:

целеполагание;                                             

самостоятельная продуктивная деятельность; 

рефлексия.    
 

Автор презентации учитель-логопед Шеховцова О. В.

Методична скарбничка Презентації

Взаимодействие учителя-логопеда с участниками коррекционно-восстановительной работы

1. Сотрудничество с логопедами дошкольных учереждений.

2. Сотрудничество с учителями начальных классов.

3. Сотрудничество с администрацией учебного заведения, школьным психологом, врачом.

4. Сотрудничество с родителями.

Автор - составитель презентации учитель-логопед Сокоренко Л. А.

Прикріплені файли:
Методична скарбничка Презентації

"Мислимо, граючись" посібник для дітей віком від 6 років. Серія "Перші вправи"

Матеріал для розвитку дрібної моторики рук.

Підготувала вчитель-логопед Шеховцова О. В.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Дидактична гра "Позбираємо квіти разом з Лунтиком та Мілою"

Мета: автоматизація та диференціація сонорних звуків Л та Л' в словах.

(Гра містить 5 карток роздаткового матеріалу для друку)

Підготувала вчитель - логопед Яхній О. В.

Прикріплені файли:
Ігрова картотека

Дидактична гра " Веселі гусениці"

Мета: закріплення вимови свистячих звуків С та Ц;

диференціація даних звуків;

утворення слів із зменшувально-пестливими суфіксами.

(Гра містить 7 карток роздаткового матеріалу для друку)

Підготувала вчитель-логопед Яхній О. В.

Ігрова картотека

Комплекс матеріалів для логопедичних занять " Скажеш ти обов"язково чітко, гарно кожне слово" І. Г. Боровик

Комплект запропонованого матеріалу сприяє ефективній корекційній роботі з дитиною, певним чином готує дошкільника до навчання в школі, сприяє профілактиці можливих труднощів в оволодінні шкільною програмою.

Картки включають комплекси логопедичних занять з автоматизації проблемних звуків на різних етапах корекційної роботи, а також ставлять за мету з допомогою спеціальних тренувальних вправ, оригінальних віршованих текстів та ілюстрованого матеріалу:

•Остаточно закріпити чітку вимову звуків рідної мови;
•Активізувати увагу до мовлення;
•Розвивати образне мислення;

 Розширити коло мовленнєвого спілкування.

Ігрова картотека Файли з корекції порушень читання та розвитку мовлення

Диференціація звуків С - Ш в ізольованій вимові, складах та словах.

Тема: Закріплення понять ,,слово’’, ,,речення’’.  Диференціація голосних та приголосних звуків. 

Диференціація звуків [с] - [ш] в ізольованій вимові, складах та словах. Формування навичок читання.

Граматичні теми: утворення іменників зі зменшувально-пестливими суфіксами; узгодження кількісних числівників з іменниками; закріплення непрямих відмінків іменників.                                             

Лексична тема:  ,,Одяг’’.

1 клас - група дітей з НВ ЗНМ 

Автор: Ємець Наталія Василівна вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗНЗ №52

(Дана презинтація складається з двох частин: Ч 1 - початок, Ч 2 - продовження)

Прикріплені файли:
Презентації

Варіативні форми діяльності в корекційно-відновлювальній роботі з учнями, які мають порушення мовлення

Використання різноманітних мнемоністичних прийомів на логопедичних заняттях.

З досвіду роботи вчителів-логопедів логопедичних пунктів при ЗНЗ № 50, та ЗНЗ № 52 Н. В. Ємець, І. С. Роман

Методична скарбничка

Формування орфографічної пильності в учнів початкових класів.

Система сучасних ефективних форм роботи, які перевірені практикою роботи та дали позитивний результат у подоланні порушень читання та письма. 
Автори та розробники вчителі-логопеди Маркіна А. Б та Мельник О. В.

 


 

Методична скарбничка

Перфокарти.

Методичним об"єднанням вчителів-логопедів рекомендовано використовувати даний матеріал як у фронтальній так і індивідуальній роботі з дітьми із НВЗНМ та ЗНМ 111 рівня мовленнєвого розвитку (2-4 кл)
(Інтернет ресурси)

Мета: збагачувати словник дітей іменниками, прикметниками, дієсловами. Вчити підбирати слова – синоніми, слова – антоніми. Вдосконалювати навички читання. Розвивати логічне мислення та слухову пам'ять.

 

Прикріплені файли:
Файли з корекції лексико-граматичної будови мовлення

Артикуляційні вправи. Вправи для формування звуків Р, РЬ

Презентацію та вірші до вправ склала вчитель-логопед Сизова Н.В.

Прикріплені файли:
Презентації Ігрова картотека

Дидактична гра "Допоможи Бджілці". Автоматизація звука Ж в словах.

Мета гри: Автоматизація звука Ж в словах. Визначення місця звука Ж в словах. Поділ слів на склади.
Автор гри вчитель-логопед Яхній О. В.

Ігрова картотека

Звукові картки

Комплекс матеріалів для логопедичних занять.

Картки для індивідуальної роботи на автоматизацію та диференціацію звуків (автори Т. Я. Гайван, С. М. Макарова)
Для друку підготувала картки вчитель-логопед Мельник О. В.

Ігрова картотека

Дидактична гра "Акваріумні рибки".

Мета гри: уточнення поняття твердий, м"який звуки, розвиток фонематичного слуху, диференціація звуків Р, Р"

Підготувала гру для друку вчитель-логопед Яхній О. В.

Ігрова картотека

Дидактична гра "Розклади іграшки на полиці"

Мета гри: закріпити знання про положення язика у вимові звуків С, Ш та диференціація даних звуків у словах на лексичному матеріалі "Іграшки".

Підготувала вчитель-логопед Яхній О. В.

Ігрова картотека