Логопед - перший помічник дитини!
Методична скарбничка
Дидактичний матеріал "Автоматизація звука (р) у реченнях"
Автор вчитель-логопед Головченко Вікторія
Дидактичний матеріал "Автоматизація звука (л) у реченнях"
Автор вчитель-логопед Головченко Вікторія
Міні-альбом із завданнями. Буква Ї. Звуки (йі)
Автор вчительлогопед Яхній Оксана
Міні-альбом із завданнями. Буква Й. Звук (й)
Автор вчитель-логопед Яхній Оксана
Дидактичний матеріал "Автоматизація звука (р) у словах зі збігом приголосних
Автор вчитель-логопед Костиря Анна
Дидактична гра "Кумедні привиди". Диференціація звуків (л)-(р) у словах
Автор вчитель-логопед Попович Олена
Дидактичний матеріал "Автоматизація звука (р) у словах зі збігом приголосних -тр, -др
Автор вчитель-логопед Головченко Вікторія
Практичний матеріал "Автоматизація звука (р) у словах
Автор вчитель-логопед Головченко Вікторія
Платформи та сервіси в організації та проведенні дистанційної логопедичної роботи.
Підготувала вчитель-логопед Ємець Н. В.
"Використання ІКТ в роботі вчителя-логопеда"
Підготувала вчитель-логопед Головченко Вікторія
Підвищення якості логопедичного заняття шляхом застосування ІКТ. Поповнення власної навчально - інформаційної, довідкової бібліотеки
Підготувала вчитель-логопед Яхній Оксана
Підвищення якості логопедичного уроку шляхом застосування ІКТ, креативних завдань, поповнення власної навчальної - інформаційної, довідкової бібліотеки
Підготувала вчитель-логопед Роман Ірина
Застосування програм зі штучним інтелектом в роботі вчителя-логопеда.
Підготувала вчитель-логопед Попович Олена
Підвищення якості логопедичного заняття шляхом застосування ІКТ та сучасних методик.
Підготувала вчитель-логопед Маслова Т. В.
Підвищення якості логопедичного уроку шляхом застосування ІКТ, креативних завдань. Поповнення власної навчальної – інформаційної, довідкової бібліотеки
Підготувала вчитель-логопед Куліщ Анстасія
Підвищення якості логопедичного уроку шляхом застосування ІКТ, креативних завдань
Підготувала вчитель-логопед Костиря Анна
Підвищення якості логопедичного уроку шляхом застосування ІКТ
Підготувала вчитель-логопед Азовська Н. В.
Підвищення якості логопедичного уроку шляхом застосування ІКТ, креативних завдань, поповнення власної навчальної - інформаційної, довідкової бібліотеки
Підготувала вчитель-логопед Диман Анастасія
"Читанка-ричанка". Автоматизація звука (р)
Автор вчитель-логопед Костиря Анна
"Пісеньку співаю - склади весело читаю". Автоматизація звука (ж)
Автор вчитель-логопед Костиря Анна
"Нейрочитання з тигрулькою". Автоматизація звука (р)
Автор вчитель-логопед Костиря Анна
Дидактична гра " Смачне морозиво". Автоматизація звука ( р) у словах, словосполученнях, реченнях
Автор гри вчитель-логопед Попович Олена
Дидактична гра "Роли з котиком". Автоматизація звука (р) у словах, словосполученнях, реченнях
Автор гри вчительлогопед Попович Олена
Презентація «Використання комп’ютера на логопедичних заняттях в умовах дистанційного навчання дошкільного логопедичного пункту»
Підготувала вчитель-логопед Головченко В. Є.
Презентація «Використання цифрових інструментів та ресурсів в організації та реалізації дистанційного навчання у власній практиці»
Підготувала вчитель-логопед Яхній Оксана
"Використання цифрових інструментів та ресурсів в організації та реалізації дистанційного навчання на шкільних та дошкільних логопедичних пунктах."
Підготувала вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗЗСО №50 Ірина Роман
"Використання цифрових інструментів та ресурсів в організації та реалізації дистанційного навчання на шкільних та дошкільних логопедичних пунктах."
Підготувала вчитель-логопед Диман А.С.
Дидактичний матеріал для автоматизації звука (л)
Автор вчитель-логопед Мігуля Олена
Дидактична гра "Розклади покупки". Диференціація звуків (л)-(в)
Автор вчитель-логопед Головченко В. Є.
Дидактична гра "Що на футболці?". Автоматизація звуків у словах.
Автор витель-логопед Куліш Анастасія
Дидактичний матеріал для диференціації звуків (л)-(в), (л)-(л"). Нейровправи.
Укомплектувала вчитель-логопед Роман Ірина
Дидактичний матеріал для диференціації звуків (ш)-(ж). Нейровправи
Укомплектовала вчитель-логопед Роман Ірина
Дидактична гра "Ногодуй зайчат". Диференціація звуків (с)-(з)
Автор вчитель-логопед Яхній Оксана
Дидактична гра "Іграшки на полицях". Диференціація звуків (с)-(ш)
Автор вчитель-логопед Яхній Оксана
Дидактичний матеріал для автоматизації звука (р)
Автор вчитель-логопед Мігуля Олена
Дидактичний матеріал "Звук (д). Буква "Д"
Підготувала вчитель-логопед Диман Анастасія
Дидактичний матеріал для автоматизації звука (д)
Підготувала вчитель-логопед Диман Анастасія
"Логопедичний ланцюжок" Диференціація звуків (л)-(в)
Автор Головченко В. Є.
Альбом для автоматизації звука (л)
Автор Головченко В. Є.
Дидактична гра "Яєчки у гніздечках". Диференціація звуків (ч)-(ц)
Підготувала: Вчитель-логопед Попович О.О.
Відеоматеріал "Визнач звук". Диференціація звуків "с- з" у словах. Головченко В. Є.
Відеоматеріал. Гра "Рома ремонтує різні предмети". Автоматизація звука "Р" у словах, словосполученнях, реченні.. Яхній О. В.
Корекційна допомога дітям з порушенням зору
Підготувала : Вчитель – логопед логопедичного пункту при ЗОШ І-ІІІ ступенів №47 Наталія АЗОВСЬКА
МОВНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВИМОВИ ЗВУКА [Ш] В ІЗОЛЬОВАНІЙ ВИМОВІ, СКЛАДАХ, СЛОВАХ, СЛОВОСПОЛУЧЕННЯХ, РЕЧЕННЯХ, ВІРШАХ, СКОРОМОВКАХ, ЗВ’ЯЗНОМУ МОВЛЕННІ.
Укладач учитель-логопед Наталія ЄМЕЦЬ
МОВНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВИМОВИ ЗВУКА [Ж] В ІЗОЛЬОВАНІЙ ВИМОВІ, СКЛАДАХ, СЛОВАХ, СЛОВОСПОЛУЧЕННЯХ, РЕЧЕННЯХ, ВІРШАХ, СКОРОМОВКАХ, ЗВ’ЯЗНОМУ МОВЛЕННІ.
Укладач учитель-логопед Наталія ЄМЕЦЬ
Майстер клас " Використання методу біоенергопластики під час виконання артикуляційної гімнастики з дошкільнятами". Попович О. О.
Дидактична гра "Один-багато". Автоматизація звуків у словах, словосполученнях.
Укомплектувала вчитель-логопед Анастасія КУЛІШ
Дидактичний матеріал для автоматизації звуків у словах
Створила вчитель-логопед Вікторія ГОЛОВЧЕНКО
0-02-05-24d3d5f3a9900035f83c0299f3c521a5a201e8b1052798708f0be73bc030a137_60c9ffbcd4ce978d.jpg
0-02-05-59f89a48df6991073b342d374c3e42467fc63ecd24bb06d51f6813fde12e90e4_f22a64748c67a66d.jpg
0-02-05-4472577f64266ff9090744abc6346240331c4b61816ac11f9474051e564a1f92_cf9455d4b2b3aeaf.jpg
0-02-05-fd1aaff7e37245d84b4aef11e5040f78d64e35df9828ec879657325c78d916ec_c3ef37a46a9d78ba.jpg
Логопедичні розмальовки
Створила вчитель-логопед Анастасія КУЛІШ
Ланцюжкові тексти
Автор та укладач учитель-логопед Наталія СИЗОВА
Автоматизація правильної артикуляції звуків [с], [с’] у віршах
Укомплектувала вчитель-логопед Наталія ЄМЕЦЬ
Автоматизація правильної артикуляції звуків [з], [з’] у віршах
Укомплектувала вчитель-логопед Наталія ЄМЕЦЬ
Інноваційний метод корекції мовлення за допомогою Pop-tube.
Підготувала вчитель –логопед Попович О.О.
Доріжки на розвиток переключення органів артикуляції та диференціації звуків.



Дидактична гра "Пальчик піднімай, слово називай". Автоматизація звуків Л та Р у словах
Створила вчитель-логопед Наталія НОВІКОВА
Логопедична гра "Чудова рибалка". Автоматизація звука Ч у словах, словосполученнях, реченні.
Автор гри вчитель-логопед Оксана ЯХНІЙ
Логопедична гра "На галявині". Автоматизація звука Л у словах, словосполученнях, реченні.
Автор гри вчитель-логопед Оксана ЯХНІЙ
Дидактична гра "Крокуємо пальцями та автоматизуємо звуки". Ритми. Праксис.
Адаптовано вчителем-логопедом Наталією НОВІКОВОЮ
Картки для автоматизації та диференціації звуків.
Укомплектувала вчитель-логопед Анастасія КУЛІШ
Автоматизація звука С у словах. Місце звука в слові.
Створила вчитель-логопед Олена ПОПОВИЧ
Дидактична гра "Жабки". Місце звука в слові.
Створила вчитель-логопед Олена ПОПОВИЧ
НЕЙРОВПРАВИ для профілактики та корекції дислексії та дисграфії у дітей
Автор презентації вчитель-логопед Тетяна МАСЛОВА
Гра: " 4 зайвий". Автоматизація звуків Р - Р" у словах
Створила вчитель-логопед Оксана ЯХНІЙ
Гра: " 4 зайвий". Автоматизація звуків Л - Л" у словах
Створила вчитель-логопед Оксана ЯХНІЙ
Звук і буква І. Практичний матеріал
Матеріал із мережі інтернет , укомплектувала вчитель-логопед Ірина РОМАН
Звук і буква И. Практичний матеріал
Матеріал із мережі інтернет , укомплектувала вчитель-логопед Ірина РОМАН
Гра: "Сон старого вусатого сома". Автоматизація звука С у словах, реченні
Створила вчитель-логопед Оксана ЯХНІЙ
Тексти з малюнками ( за С. Ігнатьєвою)
Укомплектувала вчитель-логопед Оксана ЯХНІЙ
Вправи для швидкочитання
Створила вчитель-логопед Наталія НОВІКОВА на основі посібника В. Фідієнко "Швидкочитання"
Гра для хлопчиків. Лексична тема: Транспорт. Автоматизація звука Р
Створила вчитель-логопед Наталія НОВІКОВА
Звук і буква Е. Практичний матеріал
Матеріал із мережі інтернет , укомплектувала вчитель-логопед Ірина РОМАН
Звук і буква У. Практичний матеріал.
Матеріал із мережі інтернет , укомплектувала вчитель-логопед Ірина РОМАН
Логопедична гра "Жабенятко Жора". Автоматизація звуків З та Ж у словах та реченнях. Диференціація звуків З - Ж
Створила вчитель-логопед Оксана ВЕРБИЦЬКА
"Гра-бродилка". Диференціація звуків Ш-Ж
Створила вчитель-логопед Оксана ВЕРБИЦЬКА
Відкрите заняття з елементами сенсорної інтеграції. Тема :«Зима. Зимові явища природи. Буква Х, звук [х] »
Провела логопедичне заняття з дітьми-логопатами старшої групи вчитель-логопед Наталія НОВІКОВА
“ІНТЕРАКТИВНА КНИГА”- ЛЕПБУК (технологія створення)
Підготувала вчитель-логопед логопедичного пункту при гімназії №14 Херсонської міської ради: Оксана ЯХНІЙ
Лепбук та Спічбук у роботі вчителя-логопеда
Підготувала вчитель-логопед: Головченко Вікторія Євгенівна
Стаття "Профілактика та корекція порушень читання та письма молодших школярів в умовах закладу загальної середньої освіти"
Автори статті: вчителі - логопеди Маркіна А. Б. та Мельник О. В.
Звук і буква О. Практичний матеріал.
Матеріал із мережі інтернет , укомплектувала вчитель-логопед Ірина РОМАН
Звук і буква А. Практичний матеріал
Матеріал із мережі інтернет, укомплектувала вчитель-логопед Ірина РОМАН
Робота з реченням. Прості речення. Деформовані речення.
Підготувала вчитель-логопед Анастасія ДИМАН
Дидактична гра "Художник- Микола". Автоматизація звука Л у словосполученнях і реченнях. Узгодження слів у роді та числі
Створила вчитель-логопед Оксана ЯХНІЙ
Логопедична гра "Букети у вазах". Диференціація З - З" у словах
Створила вчитель-логопед Оксана ЯХНІЙ
Дидактичний матеріал для роботи над граматичною будовою мовлення
Матеріал із мережі інтернет, підготувала вчитель-логопед Валентина БЕРЕЖНА
Дидактичний матеріал «Багатозначні слова»
Створила вчитель-логопед Оксана ВЕРБИЦЬКА
ПЛАН ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ ПО ПОДОЛАННЮ ВАД ЗВУКОВИМОВИ
Укомплектувала вчитель-логопед Наталія АЗОВСЬКА
Нові можливості у роботі Комунальної установи «Херсонський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Херсонської міської ради щодо формування професійних компетентностей вчителів - логопедів шкільних та дошкільних логопедичних пунктів
Презентувала консультант Комунальної установи «Херсонського центру професійного розвитку педагогічних працівників» Херсонської міської ради , вчитель-логопед Олена МЕЛЬНИК
ЛЕПБУК як інноваційна форма роботи вчителя-логопеда в умовах НУШ
Підготувала вчитель-логопед Оксана ЯХНІЙ
Інноваційні методи в логопедичній роботі. Логопедичний бізіборд та кубики Зайцева - як засіб формування звукової аналітико – синтетичної діяльності молодших школярів.
Підготувала вчитель-логопед Олена МІГУЛЯ
Дистанційна робота на логопунктах Частина І (усне мовлення)
Пропонуємо логопедичні вправи,
що будуть корисними для всіх дітей,
які мають мовленнєві порушення.
Дистанційне навчання. Артикуляційна гімнастика вдома.
Дистанційне навчання. Працюємо над звуковимовою вдома:
- Автоматизація свистячих звуків;
- Автоматизація шиплячих звуків;
- Автоматизація звуків (л) - (л");
- Автоматизація звуків (р) - (р").
Дистанційне навчання. Розвиток дрібної моторики з використанням нейропсихологічних прийомів.
Дистанційна робота на логопунктах Частина ІІ (писемне мовлення)
Пропонуємо логопедичні вправи,
що будуть корисними для всіх дітей,
які мають мовленнєві порушення.
Дистанційне навчання. Розвиток фонематичного слуху.
Дистанційне навчання. Робота над порушеннями читання (дислексії) та письма (дисграфії).
Дистанційне навчання. Граматична будова мовлення.
Дистанційне навчання. Розвиток дрібної моторики з використанням нейропсихологічних прийомів.
Впровадження дистанційного навчання в педагогічний процес ( з досвіду роботи)
Дистанційне навчання – це новий засіб реалізації процесу навчання, в основі якого використання сучасних інформаційних телекомунікаційних технологій, що дозволяють навчатись на відстані без безпосереднього, особистого контакту між викладачем і учнем.
Підготувала вчитель-логопед Кисіль І.А. логопедичного пункту при ЗДО-ЦРД №20 «Пірамідка
Особливості роботи вчителя-логопеда онлайн під час дистанційного навчання в умовах карантину
У наш час дистанційне навчання швидко розвивається. А в умовах карантину дітям з мовленнєвими порушеннями таке навчання просто необхідне. Хоча інтернет-технології дозволяють проводити навчання шляхом інтерактивних занять через Скайп (Skype), Вайбер (Viber), Телеграм (Telegram), Зум (Zoom), Ютуб (YouTube), однак дистанційне навчання в умовах карантину вносить корективи в роботу вчителя-логопеда.
Підготувала вчитель-логопед логопедичного пункту при ЗНЗ №50 І.С.Роман
Гра "Квітковий тетрис"
Гра «Фруктово-ягідний тетрис»

Поради та рекомендації батькам майбутніх першокласників
Презентацію підготувала вчитель-логопед Біла Г. С.
Дидактична гра "Вовк-художник". Автоматизація звука С
Мета: автоматизація звука С у словах, словосполученнях, реченні; узгодження слів у роді та числі.
Автор учитель-логопед Яхній О. В.