11. 11. 24 провела практичний онлайн-майстер-клас: «Формування складової структури слова (ССС) у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку як основа пропедевтики порушень читання та письма».
Перша частина майстер-класу була присвячена висвітленню теоретичних аспектів: поняття складової структури слова (ССС), класифікація типів складової структури слова за А. М. Марковою, причини порушення складової структури слова, види порушень. А також були розглянуті аспекти формування навичок читання, способи засвоєння навичок читання (аналітичний - альфабетичний і спосіб глобального читання) та взаємозв'язок читання та складової структури слова.
Друга частина майстер-класу була практично-показовою: були продемонстровані відео корекційної роботи з дітьми із ЗНМ III рівня мовленнєвого розвитку, яка поєднує в собі формування складової структури слова (ССС), удосконалення навичок читання, автоматизації звука [л] у словах, у форматах офлайн та онлайн-навчання, а також, колеги змогли активно долучитися до виконання практичних завдань, які розробила та презентувала на майстер-класі.
У підсумку, обговорили важливість збереження поетапності роботи у формуванні складової структури слова (ССС) у дошкільному віці, пропедевтику дислексій та дисграфій у дітей молодшого шкільного віку та визначили напрямки роботи з удосконалення навичок читання та письма в практиці шкільного вчителя-логопеда.
Додати новий коментар