ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
З 1 вересня 2013 року на базі ЗНЗ І – ІІІ ступенів №47 Херсонської міської ради відкриті логопедичні класи для дітей с тяжкими розладами мовлення. Комплектація відбувається згідно висновків міської психолого – медико – педагогічної комісії ( МПМПК).
Зараховані учні з різною по ступеню тяжкості мовленнєвою патологією , а саме : фонетико – фонематичним недорозвитком мовлення ( ФФНМ),нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення ( НВЗНМ), загальним недорозвитком мовлення ( ЗНМ) різного ступеню , дислалією,заїкуватістю,системним недорозвитком мовлення, ринолалією, дизартрією. Окрім мовленнєвих вад є супутні діагнози : затримка психічного розвитку ( ЗПР),гідроцефалія, міопія, прояви аутичного синдрому тощо. Загальна кількість учнів : 44 ( 1-В кл. – 14 учнів,2-В кл. – 14 учнів , 3- В кл. – 16 учнів ).
На логопедичному пункті при ЗНЗ І-ІІІ ступенів №47 працює вчитель – логопед , спеціаліст вищої категорії – Азовська Наталія Володимирівна. За результатами обстеження на початку нового 2015 – 2016 навчального року учнів загальних та логопедичних класів виявлені учні – логопати зараховані на логопедичні заняття. В рамках створення оптимальних умов для подолання важких проявів мовленнєвих розладів у дітей сформовані окремі групи :
- Група №3 – Нерізко виражений загальний недорозвиток мовлення(НВЗНМ) – зараховано 5 учнів 1- В (логопедичного)класу.
- Група №6 – Порушення читання та письма , зумовлені ЗНМ ( загальним недорозвитком мовлення ) – ІІІ рівня – зараховано 4 учня 2-В ( логопедичного) класу та 3 учня 3-В ( логопедичного ) класу.
Загальна кількість учнів – логопатів логопедичних класів , які отримують корекційну допомогу на шкільному логопункті – 12.
Проводиться робота: по розвитку лексико – граматичної сторони мовлення; розвитку зв язного мовлення;формуванню фонетико – фонематичних процесів; навчання читанню та письму; подолання вад звуковимови.
Підготувала вчитель-логопед Азовська Н. В.
Додати новий коментар