Семінар практикум з теми: «Сенсорна інтеграція як метод корекції мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку» (15.12.21)

  

 

15 грудня 2021 року на базі логопедичного пункту  при ДЗО №79 відбувся семінар практикум з теми «Сенсорна інтеграція як метод корекції мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку» . В якому прийняли участь вчителі – логопеди шкільних та дошкільних логопунктів .

           Новікова Н.П. вчитель – логопед логопедичного пункту  при ДЗО №79 управління освіти, висвітлила проблему над якою працює вже декілька років. Що за останні час в групах компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення значно зросла кількість дітей зі складними дефектами розвитку, які мають свої специфічні особливості – високу чутливість, слабкість нервової системи і високу емоційну лабільність, низький рівень уваги і пам’яті. Як правило, традиційна організація корекційно-розвивальної роботи  не завжди дає бажаний результат. Результати будуть значно вище, якщо робота збуджується внутрішніми мотивами і викликана пізнавальним інтересом дитини. А логопедичні ігри з використанням елементів сенсорного розвитку допомагають зробити завдання для дітей цікавими, емоційно-забарвленими, розвиваючими і пізнавальними.

         Наталя Павлівна провела корекційно – розвивальне  заняття з використанням елементів сенсорної інтеграції які сприяють:

  • збагаченню словника,
  • розвитку граматичної будови мовлення,
  • автоматизації поставлених звуків і введення їх в самостійне мовлення,
  • а найголовніше – у дітей з'являється позитивна мотивація до мовленнєвої діяльності.

        

 

       По завершенню  семінару пройшло обговорення та  обмін враженнями .

 

 

 

 

 

 

Додати новий коментар

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.