5 січні на базі ЗЗСО№41 відбувся круглий стіл вчителів – логопедів шкільних та дошкільних логопедичних пунктів при управлінні освіти Херсонської міської ради. На якому були розглянуті такі питання:
- Аналіз роботи МО за 2021рік та планування роботи на 2022 рік.
- Моніторинг результативності корекційно – відновлювальної роботи вчителів-логопедів за Ι семестр 2021-2022 н. р.».
- «Варіативні форми діяльності в логопедичній роботі з дітьми з порушенням мовлення» (нетрадиційні та традиційні методи роботи).
З аналізом роботи методичного об'єднання за 2021 рік виступила МаркінаА.Б. та ознайомила з планом роботи на наступний 2022 рік. Планування було складене з урахуванням наробок по самоосвіті вчителів – логопедів та вивчення актуальних питань.
Методичною радою була розроблена система динамічного моніторингу, яка апробована на шкільних та дошкільних логопедичних пунктах. Розробленні діагностичні карти для виявлення результатів корекційно – відновлювальної роботи з дітьми з мовленнєвими вадами. Ця система дозволила ефективно оцінити динаміку і успішність у засвоєнні корекційно – відновлювальних програм. По даним за І семестр 2021-2022 н.р. випущено з виправленою звуковимовою 89 учнів та зараховано 93 на навчання в ІІ семестрі.
Новікова Н.П. висвітлила питання варіативних форм діяльності в логопедичній роботі з дітьми з порушенням мовлення, які призводить до стимуляції систем відповідності мовленнєвих зон кори головного мозку, нормалізацію анатомофізіологічних процесів організму, скорочують терміни корекційної роботи, підвищують якість та ефективність роботи, налагоджують спадкоємність в роботі усіх зацікавлених в корекції мовлення дітей.
Бушкова О.В. визначила основні сучасні інноваційні логопедичні технології, що застосовуються у роботі логопеда. Та скомпонувала їх за основними групами.
Додати новий коментар