Під час конференції розглядалися питання організації освітнього процесу в умовах воєнного стану. Внесення зміни до форм організації освітнього процесу . Маркіна А.Б. запропонувала використовувати різні засоби комунікації: розміщення завдань і рекомендацій на вебсайті вчителів - логопедів; створення груп із батьками, учнями в соціальних мережах Viber, Telegram ; використання електронних платформ ZOOM, Google Clasroom ; проведення онлайн-конференцій; спілкування в телефонному режимі; листування через електронну пошту тощо.
З цією метою створено :
- Артикуляційна гімнастика вдома.
- Працюємо над звуковимовою вдома:
- Картки для автоматизації та диференціації звуків.
Гра: " 4 зайвий" на автоматизація звуків Р - Р" Л - Л" у словах
- Автоматизація звука С у словах. Місце звука в слові.
Дидактична гра "Крокуємо пальцями та автоматизуємо звуки".
Дидактична гра "Жабки". Визначення місця звука в слові.
Робота з реченням. Прості речення. Деформовані речення.
- Розвиток дрібної моторики з використанням нейропсихологічних прийомів.
Також виступила Маслова Т.В. з актуальним питанням на сьогоднішній час у логопедичній практиці , нейропсихологічними корекційними вправами. Щоб відволікти дітей від емоційної напруги, можна виконувати різноманітні нейровправи, направлені не тільки на різностороннє тренування мозку, а й відволікають та знімають напругу в цей складний час. Нейровправи прості у виконанні та не вимагають спеціальної фізичної підготовки.
Додати новий коментар