15 грудня 2021 року на базі логопедичного пункту при ДЗО №79 відбувся семінар практикум з теми «Сенсорна інтеграція як метод корекції мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку» . В якому прийняли участь вчителі – логопеди шкільних та дошкільних логопунктів .
Новікова Н.П. вчитель – логопед логопедичного пункту при ДЗО №79 управління освіти, висвітлила проблему над якою працює вже декілька років. Що за останні час в групах компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення значно зросла кількість дітей зі складними дефектами розвитку, які мають свої специфічні особливості – високу чутливість, слабкість нервової системи і високу емоційну лабільність, низький рівень уваги і пам’яті. Як правило, традиційна організація корекційно-розвивальної роботи не завжди дає бажаний результат. Результати будуть значно вище, якщо робота збуджується внутрішніми мотивами і викликана пізнавальним інтересом дитини. А логопедичні ігри з використанням елементів сенсорного розвитку допомагають зробити завдання для дітей цікавими, емоційно-забарвленими, розвиваючими і пізнавальними.
Наталя Павлівна провела корекційно – розвивальне заняття з використанням елементів сенсорної інтеграції які сприяють:
- збагаченню словника,
- розвитку граматичної будови мовлення,
- автоматизації поставлених звуків і введення їх в самостійне мовлення,
- а найголовніше – у дітей з'являється позитивна мотивація до мовленнєвої діяльності.
По завершенню семінару пройшло обговорення та обмін враженнями .
Додати новий коментар